Ben Bora Kurum, pazarlama ve dijital pazarlama alanında 15 yılı aşkın deneyimle, Türkiye’deki önde gelen uzmanlardan biri olarak, sürekli gelişen bu dinamik alanda hem teorik hem de pratik bilgilere dayalı bir kariyer inşa ettim. İstanbul Bilgi Üniversitesi’nden Pazarlama Yüksek Lisansından mezun olduktan sonra, Bahçeşehir Üniversitesi’nde MBA programını tamamladım. Ayrıca, Boğaziçi Üniversitesi’nde Liderlik Gelişim Programı’na katılarak liderlik becerilerimi geliştirdim. Şu anda ise İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde İletişim Bilimleri alanında doktora yapıyorum ve tezimde yapay zeka ve metaverse dünyasının pazarlama ve iletişim üzerindeki etkilerini derinlemesine inceliyorum.
Dijital pazarlama konusundaki bilgi birikimimi paylaşmaya olan tutkum, beni üç önemli kitabı yazmaya yönlendirdi: “Kobi’ler İçin Etkili Dijital Pazarlama Teknikleri“, “Sosyal Medya Masterclass’ı: Pazarlama Strateji ve Taktikleri” ve “Marketing Communication Essentials: From Zero to Hero“. Bu kitaplar, pazarlama iletişimi ve dijital pazarlamanın tüm yönlerini kapsayan kapsamlı rehberler sunarak geniş bir okuyucu kitlesine ulaşmayı başardı. Kariyerim boyunca, özellikle dijital pazarlama alanında başkalarını eğitmek ve güçlendirmek adına pek çok seminer ve eğitim programı düzenledim.
Son 15 yıldır ABS Yapı’da Pazarlama Yöneticisi olarak çalışıyor, dijital stratejilerle şirketin büyümesine katkıda bulunuyorum. Bununla birlikte, 5 yılı aşkın süredir BilgeAdam Akademi’de yarı zamanlı eğitmenlik yaparak, dijital pazarlama, sosyal medya ve SEO gibi konularda eğitim veriyorum.
Sürekli öğrenen ve gelişen biri olarak, dijital pazarlama dünyasındaki en yeni stratejileri ve teknikleri takip ediyor, bunları şirketler ve bireylerle paylaşarak onlara yeni fırsatlar yaratmak için çalışıyorum.
Fenerbahçe Kongre Üyesiyim 🔵🟡
Sosyal Medya Bağlantılarım: Linkedin
Kitaplarım
- Yapay Zeka ile Nasıl İletişim Kurulur? – E-Kitap
- Sosyal Medya Masterclass’ı: Pazarlama Stratejileri ve Taktikleri – Basılı
- KOBİ’ler İçin Etkili Dijital Pazarlama Teknikleri – – Basılı
- The Role of Media in Shaping Political and Socio-Economic Narratives – Akademik
- Pragmatism, Methodology and Politics of Research – Akademik
- Marketing Communication Essentials: From Zero to Hero – Akademik
- National Cinema in Turkey from a Cultural Perspective – Akademik
Uzmanlıklarım & Sertifikalarım
- Prompt Engineering for ChatGPT, Vanderbilt University
- Google Digital Marketing & E-commerce, Google
- Make the Sale: Build, Launch, and Manage E-commerce Stores, Google
- Assess for Success: Marketing Analytics and Measurement, Google
- Meta Marketing Analytics, Meta
- SEO I & SEO II, Hubspot
- Generative AI for Leaders, Vanderbilt University
- Generative AI: Prompt Engineering Basics, IBM
- Google AI Essentials, Google
- Introduction to Software Engineering (with Honors), IBM
- Marketing Analytics Foundation, Meta
- Think Outside the Inbox: Email Marketing, Google
- Technical SEO Certification, Blue Array Academy
- Mailchimp Foundations, Intuit Mailchimp
- Introduction to Google SEO, University of California
- Inbound Certificate, Hubspot
- Fundamentals of Capital Budget, Sabancı Üniversitesi
- Google Analytics, Google
- Google Ads, Google
- Advanced Google Analytics, Google
- Advanced Social Media Strategy Training and Certification, Digital Marketing Institute
Yayınlanan Makalelerim
- Arkitera: Yapay zekanın inşaat, gayrimenkul ve şehir planlama profesyonelleri için katma değeri nedir?
- Arkitera: İnşaat Sektörü için Yapay Zeka: İnşa Etmenin Yeni Bir Yolu
- Arkitera: Kentsel Dönüşüm İçin Yapay Zeka’dan Nasıl Faydalanılabilir?
- Gazete Duvar: Nesnelerin İnterneti (Internet of Things – IoT), çevresel sorunların çözümüne nasıl yardımcı olur?
- Yeşil Gazete: Yeşil duvarlar: Tanımı, faydaları, tasarımı ve yeşillendirme
- Arkitera: İnşaat Sektöründe Pazarlama Yap(ama)manın Zorlukları